dimarts, 18 de juny del 2013

Sortida final de curs de 6è

Els alumnes de 6è vam anar de sortida de final de curs a Port Aventura i vam fer moltes activitats més per Martorell.

El dia 6 de juny vam anar a Port Aventura amb tren. Abans d'entrar vam esmorzar per agafar forces. Primer vam anar a Sésamo Aventura i vam disfrutar de les atraccions més fluixetes. Tot seguit, ja estàvem preparats per començar a pujar a les atraccions més fortes com el Dragon Khan, Shambala, Furius Baco i Huracan Condon. Quan feia més calor vam aprofitar per pujar a les d'aigua : Tutuki Splash, Silver River Flumer i Grand Canyon Rapids. Desprès vam dinar una pizza al Far West i encara vam tenir temps de veure algun espectacle com el Templo del Fuego i Aloha Tahití.
Al vespre, quan vam tornar a Martorell vam anar cap a l'escola, ens vam dutxar, ens vam posar el pijama i vam demanar unes pizzes al Telepizza. L'escola feia una mica de por perquè tot estava molt fosc.
A la nit vam preparar-nos per anar a dormir a la sala de Psicomotricitat i va aparèixer el fantasma de l'escola!!!

El dia següent, ens vam preparar l'esmorzar i vam anar a la piscina municipal de la Vila. Vam fer unes partides de pà
del a les pistes i més tard ens vam banyar i vam poder jugar amb matalassos, pilotes i moltes coses més. També ens van deixar tirar dels trampolins i per acabar ens vam relaxar a la piscina petita amb les cascades d'aigua.
Estàvem morts de gana i vam anar a fer un Kebab a un bar del poble. Estava boníssim!

Finalment, vam tornar a l'escola i cadascú de nosaltres va poder marxar cap a casa a descansar.

1. Ens ho vem pasar molt bé!!!
    ho tornaria a repetir!!!

2. Va ser una experiencia única. Em va encantar. Ens ho vam passar genial!