dilluns, 27 d’abril del 2020

DIGUES LA TEVA! Proposta 6

Hola nois i noies del cicle superior!

Com esteu? Esperem que vosaltres i les vostres families estigueu passant aquests dies el millor possible.

Aquí va una nova proposta. Animeu-vos a participar!

Escriu una frase per continuar aquesta història en el punt que l’hagis trobat. Llegeix des de l’inici per poder saber com pots seguir i afegeix la teva part de la història a aquest document.



El bosc del milió de petjades

Ja fa uns anys vaig descobrir un bosc proper a casa meva amb molts arbres. Mai m’hi

havia apropat tant com l’altre dia, vaig tenir una gran sorpresa quan vaig veure milers de petites petjades que s’endinsaven en ell. Aquest cap de setmana entraré i seguiré les petjades per a…



Cicle Superior.

2 comentaris:


  1. descobrir e investigar d'on surten aquestes petjades

    ResponElimina
  2. Descubrir si son d´un animal o d´una persona.

    ResponElimina